Що сподобалося:

  • приємний та практичний салон;
  • зручний багажник;
  • сучасні системи безпеки;
  • енергоємна підвіска.

Чого невистачило:

  • більш «просунутої» інформаційно-розважальної системи;
  • бездротової зарядки для смартфонів;
  • більш потужного мотора.

Колись Nissan Juke першого покоління був найбільш продаваним міським кросовером в Україні. Хоча тоді, за великим рахунком, і поняття такого не було – «міський кросовер». Це просто був автомобіль для тих, хто не хотів купувати «сіренькі» хетчбеки а-ля Ford Fiesta чи Skoda Fabia.

Огляд Nissan Juke 2021: бестселер повернувся в Україну

Juke, який українці через співзвучність нарекли «Жуком», привертав увагу завдяки своїй нестандартній зовнішності. Неможна сказати, що він був красенем. Але в нього була своя харизма, яку неможна було не помітити.

У 2019 році Nissan презентував друге покоління «Жука». До України через різні перешкоди він дістався лише у 2021-му. За цей час багато чого змінилося. Хоча б можна згадати вітчизняні дебюти Renault Captur і Peugeot 2008. У сегменті міських кросоверів розпочалася справжня війна за покупця.

Сьогодні майже у всіх виробників є що запропонувати тим, хто шукає невеличкий кросовер для міста.

Тож вже очевидно, що повернення для Nissan Juke не буде легким. Але чи буде воно вдалим? Що ж, давайте спробуємо спрогнозувати. На щастя, «Главком.Техно» вдалося познайомитися з новинкою. Тож нам є що сказати про японського «Жука».

Зовнішність та платформа

Nissan Juke другого покоління побудовано на одній платформі з новим Renault Captur. Який, до речі, також дебютував в Україні у 2021 році. Але цей факт навряд чи сильно засмучає українській офіс Nissan, адже Captur ніколи не користувався попитом у українців. Та й в загалі, саме французька лінійка Renault не дуже популярна в Україні. Компанії вдається добре продавати лише румунські моделі.

Змінивши покоління, Juke не втратив оригінальної зовнішності. Кросовер зберіг фірмову оптику, «потаємну» ручку відкривання задніх дверей, обводи колісних арок і стильні колірні рішення.

У порівнянні з попередником новий Juke став на 75 міліметрів довше, на 35 міліметрів ширше і на 30 міліметрів вище. Як бачимо, автомобіль підріс, але прицьому схуд на 23 кілограми. Дивуватися тут немає чому, адже в конструкції застасовані нові, більш легкі, матеріали.

Салон навпаки став більш консервативним. Хоча пластикові вставки на підголівниках мають дуже ефектний та навіть футуристичний вигляд. Особливо у поєднанні зі спікерами аудіосистеми, про яку ми ще поговоримо пізніше.

Приріст в габаритах позитивно позначився на просторі салону: запас для ніг задніх пасажирів збільшився на 58 міліметрів, а простору над головою стало більше на 11 міліметрів.

У цілому можна сказати, що Nissan Juke постаршав. Він став більшим, але не втратив своє оригінальності. Його не сплутаєш ані з Toyota C-HR, ані Honda HR-V.

Мультимедія та панель приладів