Про це повідомляє видання The Verge.

Компанія 1Password вже продає нові послуги — Universal Sign On. Покупцями є малі й великі підприємства, які хочуть контролювати та захищати доступ до різних паролів серед співробітників

Тепер 1Password прагне змусити Universal Sign On працювати разом із продуктами багатофакторної аутентифікації, такими як Duo (відеочат розроблений Google), продуктами єдиного входу (SSO) та залежно від потреб підприємства з компанією з управління ідентифікації та доступу Okta.

Також, компанія пояснює, як 1Password працюватиме разом з SSO і чому підприємства дійсно повинні використовувати його продукт:

Важливо зазначити, що SSO не вирішує всі проблеми безпеки, а лише їх частину. Наприклад, якщо служба не інтегрована у вашу платформу SSO, співробітники можуть створити обліковий запис самостійно, минаючи SSO.”

Повний пост компанії 1Password у Twitter можете переглянути нижче:

  • Нагадаємо, що на офіційному сайті Tesla більше немає інформації про дату початку виробництва футуристичного пікапа Cybertruck. Жодних публічних заяв про цю дату компанія не зробила.
  • Раніше ми писали, що Facebook запроваджує професійний режим для профілів, створивши можливість для творців скористатися перевагами додаткових інструментів монетизації. Новий режим також надає творцям доступ до функцій, які допомагають відстежувати зростання їх аудиторії, що раніше було доступне лише у Pages.
  • Також, соцмережа Instagram надасть змогу батькам встановлювати часові обмеження для дітей та регулювати, скільки часу вони проводять у соцмережі. Оновлення має назву “Take a Break” та працює як нагадування. Це допоможе підвищити стандарти захисту підлітків та підтримки батьків в Інтернеті.

Джерело