В очікуванні палива на АЗС на велосипедистів заздрісно поглядають автомобілісти

Вінничанка Іванка проміняла автомобіль на велосипед. Каже, набридло стояти годинні черги, аби заправити 20 літрів палива. Тому дістала з комори свого двоколісного.

"Можу виділити таку перевагу, що я економлю час. Якщо раніше потрібно було вистояти 3-4 години, знайти заправку – а зараз, це максимально зручно, велосипеди завжди є", - розповідає жителька Вінниці Іванна Гончар.

Зручно, корисно і не треба стояти в черзі по бензин: вінничани пересідають на двоколісний транспорт (Відео)

Велосипед дівчина придбала торік за 6 тисяч гривень для прогулянок із друзями. Нині такий байк здорожчав на третину. Іванка каже, торішня покупка стала незамінною у теперішній час – нині на байку Іванна і на роботу, й у справах.

"Наразі надаю перевагу велосипеда, це зручно, корисно для фігури. І ситуація у країну така, що це стало максимальною перевагою. Погода може дозволити такий транспорт", - каже Іванна Гончар.

В очікуванні палива на АЗС на велосипедистів заздрісно поглядають автомобілісти. Владислав каже, і сам покататися не проти, але не у всіх справах можна поїхати на ровері.

"У теперішній час на автомобілях їздять не багаті люди, а ті, у кого немає вибору. Змушує робота та плани, щось перевозити, кудись їздити. Хотів би їхати на самокаті чи велосипеді. Це набагато краще і корисніше для здоров’я", - запевняє житель Вінниці Владислав.

Із зростанням цін на паливо попит на велосипеди і справді зріс, каже керівник розвитку вело інфраструктури Вінниці. У порівнянні з минулим роком, охочих орендувати ровер стало удвічі більше.

"Попитом користуються, особливо зараз, в час коли необхідність альтернативного транспорту зростає, з огляду на збільшення вартості пального і люди частіше обирають, як основний вид транспорту велосипеди", - зазначив керівник розвитку велоінфраструктури Вінниці Андрій Сорочан.

Година оренди велосипеда у Вінниці коштує 25 гривень. В оренду здаються 110 двоколісних. Але цього вже не вистачає - іноді відчувається дефіцит. До того ж в орендованому велосипеді є незручності - його не можна залишити будь-де, а обов’язково треба припаркувати на одній із 5 станцій прокату.

А от кому крутити педалі не до снаги - віддають перевагу самокатам. Для Маргарити – це чудова можливість не користуватися муніципальним транспортом.

"По-перше, нікого немає поруч, і ніхто не притуляється. А по-друге, не треба чекати, бо поки транспорт на зупинці треба чекати, поки дійдеш до зупинки, не треба гугнити дорогу. А самокати, від того, що їх багато, зручно подивитись через додаток де він, забронювати і ти впевнений, що він в тебе є", - розповідає жителька Вінниці Маргарита Снітко.

Оренда самоката у Вінниці в середньому коштує 2 гривні за хвилину. Містяни вважають таку ціну помірною, порівняно навіть із міським транспортом. З наступного тижня проїзд у маршрутних таксі здорожчає у 1, 5 разу - до 15 гривень. А на довших маршрутах – іще більше.

Їздити на велосипедах та електросамокатах не лише корисно для фігури, а й можливість заощадити. Проте на екологічному виді транспорту далеко не заїдеш

Анастасія Голошивець, Ірина Гойнік. Вінниця, "5 канал".

Нагадаємо, в Україні в останній тиждень квітня виник дефіцит пального на АЗС. На початок червня ситуація трохи покращилася, обмеження на відпуск пального пом'якшились до 20 літрів в бак.

 

Джерело