Клієнти "Нафтогазу України" нерідко отримують платіжки з "лівими" сумами. На тлі цього деякі українці радять газопостачальній компанії налагодити контакти з облгазами, щоб уникнути подібних неточностей. Проте у компанії відповіли, що проблема в іншому. Про це повідомляє інформаційний портал "Хвиля". 

Трапляються випадки, коли українцям приходять "неправильні" платіжки за газ, хоч вони і своєчасно передавали показники лічильників. Так, одна із клієнток закликала "Нафтогаз" розібратися в ситуації. 

"Бажаю налагодити контакт з облгазами, щоб перестати надсилати неправильні платіжки", - написала клієнтка.

У "Нафтогазі" відповіли жінці та уточнили, що за ухвалення показників лічильника, облік та нарахування обсягів газу відповідають саме облгази. Отже, вони можуть допускати деякі неточності, що призводять до інших сум у платіжках. 

Також у зоні відповідальності облгазів послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання.

"Ми як постачальник газу не маємо можливості самостійно здійснювати коригування обсягу отриманого від оператора ГРМ або самостійно вести обчислення обсягу", - відповіли в компанії. 

Споживачам нагадали, що показники лічильника потрібно передавати оператору ГРМ із 1 по 5 число. Якщо не робити цього вчасно, то облгаз фіксує граничні показники лічильника. 

Також наш портал інформував,  як дізнатися, звідки "намалювалася" заборгованість у платіжці: "Нафтогаз" пояснив споживачам.

Крім того, ми писали  платіжки за розподіл газу – як оплачувати послугу, щоб вона була зарахована.

Джерело