Мультифункціональний простір "Різні можливості — рівні права" для дітей з особливими освітніми потребами відкрили на базі загальноосвітньої гімназії №24. Простір розташований в укритті і поділений на три зони: навчальну, ігрову та кухню. Розповіла Суспільному голова ГО “Вінниця Даун Синдром” Наталя Косніцька.

Приміщення надала міська рада, ремонт зробили за кошт благодійників, — каже Косніцька.

"Зробили у цьому просторі, і зону навчання, і зону ігрової діяльності, і зону побутову. У майбутньому ми будемо цю зону адаптувати до соціально-побутової орієнтації, для дітей після 5 класу", — розповідає Наталя Косніцька.

Перше заняття у просторі — з української мови. Педагог Олена Голубєва каже, вчать правопис.

"Хтось вже пише і читає друкованими, а хто лише осилив писані букви. Це забирає багато часу, щоб дитина подивилася на дошку, потім у зошит, знайшла то слово — там і його написала", — розповідає Олена Голубєва.

Присутня на занятті мама Артема Ірина Ханікова. Каже, відвідування простору — дасть можливість її дитині соціалізуватися та покращити знання.

"Інклюзивна освіта для мене — це такий великий крок у звичайне життя для моєї дитини. Ми прикладали свої зусилля, фарбували ці стіни, малювали все своїми руками , Артем задоволений він дуже любить ходити сюди", — розповідає Ірина Ханікова.

Наразі центр відвідує дев'ятеро дітей із синдромом "Дауна". Українську мову, математику та читання проходять за новою програмою адаптованою від спеціальної освіти "Радість" проєкту "Перспектива 21\3" та НУШ, — каже Наталя Косніцька.

Мультифункціональний простір "Різні можливості — рівні права" на базі вінницької гімназії прпацюватиме тричі на тиждень. Тривалість занять — дві години.

Джерело