Харківська міська рада та міський департамент інфраструктури подали апеляції на рішення суду першої інстанції, який визнав, що реконструкція колій на Весніна була незаконною.

Про це у телефонній розмові з кореспондентом Суспільне Харків сказав адвокат Андрій Коломійцев 1 березня.

"Апеляційні скарги надійшли через електронний суд до нас сьогодні. Їх подали окремо міська рада і департамент інфраструктури міської ради як різні відповідачі в цій справі. Апеляційні скарги здебільшого стосуються процесуальних порушень, тобто міськрада в апеляції по суті нічого не пише. Їх турбують тільки нібито процесуальні порушення, які, з їхнього погляду, допустив суд першої інстанції. Але, попри це, вони все одно просять скасувати рішення повністю й ухвалити нове, тим самим відмовити нам у задоволенні наших позовних вимог", — розказав Коломійцев.

У нас не було жодних сумнівів, що вони будуть оскаржувати. По-перше, зрозуміло, що вони не погоджуються з рішенням суду першої інстанції, по-друге, усі державні і комунальні органи оскаржують настільки, наскільки це можливо, тому що це загальний принцип, щоб їх не звинувачували в корупції чи лобіюванні чиїхось інтересів.

Коломійцев зазначив, що позивачі у справі потенційно погоджуються "на мирову угоду, але для цього повинна бути воля міської ради".

Справа про трамвай на Весніна у Харкові: міська рада і департамент інфраструктури подали апеляції

"По-перше, публічне декларування міською владою, що це була помилка і що трамвай має бути повернуто на вулицю Весніна — можливо, не зараз, а після закінчення воєнного стану. По-друге, якесь рішення міськради, яке б це фіксувало, наприклад, внесення змін Програму розвитку міського електротранспорту", — говорить адвокат.

Ми ж не піару намагаємося досягнути, ми трамвай намагаємося повернути

У першій інстанції суд задовольнив вимоги позивачів щодо визнання незаконною реконструкції вулиці, нагадав Андрій Коломійцев.

"Суд відмовив у вимозі повернути вулицю до первинного стану, й мотивував це тим, що ми ще не звернулися до міської ради з цим питанням. Ми не оскаржуємо, тому що таке формулювання нас задовольняє. Якщо суд нам залишає можливість звернутися, і з цього моменту, якщо буде відмова міськради, відповідно, наше право буде порушене, то, в принципі, нас це задовольняє цілком. Тобто рішення набере законної сили, ми звернемося до міської ради з вимогою повернути як було, і тоді вже може бути судом встановлено юридичний факт, і наше право з того моменту порушене. А якщо міськрада рада не проігнорує наше прохання — прекрасно. Нам це і потрібно, ми ж не піару намагаємося досягнути, ми трамвай намагаємося повернути", — говорить адвокат.

Суспільне Харків звернулося за коментарем до директора міського департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Юрія Сидоренка.

Що відомо про демонтаж трамвайних рейок на вулиці Весніна

У лютому 2021 року у міській раді розповіли про плани розширити вулиці Весніна. За їх словами, вулицю планували розширити через будівництво віадуку біля метро "Київська". Після реконструкції на Весніна мала лишитись одна трамвайна колія з реверсивним рухом.

18 травня 2021 року на сайті Харківської міськради з'явилась петиція. Харків'яни були проти розширення дороги коштом трамвайних колій.

Трамвайні колії демонтували у травні 2022 року. Речник міської ради Юрій Сидоренко сказав Суспільному, що колії демонтують на підставі рішення Харківської міськради від 22 грудня 2021 року.

Троє жителів Харкова подали позов на міську раду, щоб повернути трамвайні колії на вулиці Весніна. Їхні позови об'єднали. Перше судове засідання у цій справі відбулося 8 серпня 2023 року.

19 січня 2024 року суд визнав, що реконструкція не була законною.

Підписуйтесь на новини Харкова та області в Facebook, Viber, Instagram, Telegram, Youtube

Джерело