Українка розповіла, що з її картки ПриватБанку серед ночі списали майже тисячу гривень. У фінустанові розбиратися з інцидентом відмовилися та звинуватили її саму у зникненні коштів. Про це жінка розповіла у скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.

За словами постраждалої, з її картки було 16 списань на загальну суму 850 гривень. Кошти зникли серед ночі і при цьому вона впевнена, що треті особи не мали доступу до її карти. Звернувшись до ПриватБанку, їй відмовили у допомозі і, за словами клієнтки, звинуватили її саму в зникненні грошей.

У клієнтів ПриватБанку ночами з карт зникають сотні гривень: банк звинувачує їх самих

У клієнтів ПриватБанку ночами з карт зникають сотні гривень: банк звинувачує їх самих

"17 січня 2023 року вночі протягом 4 годин з моєї платіжної картки знімали кошти 16 разів поспіль на суму 850 грн. Банк не відреагував. Банківська карта була при мені, ніхто нею не користувався. Військовий стан уночі нічого не працює. Вранці звернулася до найближчого відділення - заяву не прийняли, відмовили і сказали розбиратися самому, хто міг зняти, прямим текстом звинуватили мене саму", - поділилася українка.

У клієнтів ПриватБанку ночами з карт зникають сотні гривень: банк звинувачує їх самих

Жінка розповіла, що після того звернулася до поліції, де їй порекомендували написати заявку до банку. Це їй все ж таки вдалося, але через два місяці у поверненні коштів їй відмовили.

"Пройшов місяць, звернулася – сказали на розгляді, пройшов другий місяць – сказали, що повертати кошти не будуть, тому що у них є якісь методики та правила у самому банку. Звернула сьогодні – відповіли, що гроші не повернуть, є у них якісь власні правила. Попросила ще раз зареєструвати заявку на шахрайство - відмовили", - розповіла жінка.

У клієнтів ПриватБанку ночами з карт зникають сотні гривень: банк звинувачує їх самих

Також наш портал інформував,  "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.

Джерело